O strategii a vizi
Jack Welch: Strategie znamená jasně zvolit způsob, jak konkurovat.
Jack Welch: Pokud jde o strategii, méně hloubejte a více dělejte.
Jack Welch: Chcete-li, aby lidé žili a dýchali vizí, zaplaťte jim za to, že to dělají.
Milan Zelený: Jak mají zaměstnanci pracovat ve shodě s idejemi vůdce, když je neznají?
Kjell A Nördström: Je lepší odepsat 90% lidí a upoutat pozornost zbývajících 10% než mít mírný úspěch u všech.
Jonas Ridderstrale: Je lepší být někým pro někoho než nikým pro všechny.
Hadjime Mitari: Tvrdí-li lidé o něčem, že je to šílené, měli bychom se do toho pustit. Tvrdí-li o něčem, že je to dobré, znamená to, že to už dělá někdo jiný.
Kjell A Nördström: Být č.1 je úžasné, č.2 v pořádku, č.3 těžké, č.4 téměř ztracené, č.5 Cože? Proč?
Zig Ziglar: Budoucnost je místo, kam se ubíráte strávit zbytek svého života. Každodenní výkony jsou cihly, z kterých ho budujete.
Americké přísloví: Business is like a car. It will not run by itself except downhill.
Benjamin Mays: Mnohem větší tragédie než je nedosáhnout cíle, je nemít žádný cíl.
Napoleon Hill: Hýčkejte své vize a své sny, jako by to byly děti vaší duše, náznaky cílů, kterých nakonec dosáhnete.
Theodore Levitt: Budoucnost patří lidem, kteří vidí příležitosti před tím než ji vidí ostatní.
Zig Ziglar: Úspěch není cíl, je to cesta, je to směr, kterým jdete.
W.J.Bryan: Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice! It is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved.
Neznámý autor: If you do not know where you are going, any road will take you there.
Ian McDermott: Vize spojuje lidi v rámci organizace. Propojuje to, co lidé dělají a co je pro ně důležité, s tím, čeho chce dosáhnout organizace. Každý ve firmě musí vizi znát a musí také cítit, že je její součástí, má-li dojít naplnění!
Harvey Mackay: A goal is a dream with a deadline.
J.F. Kennedy: Problémy světa nemohou vyřešit skeptikové a cynici, jejichž obzory jsou omezené viditelnou realitou. Potřebujeme muže a ženy, kteří dokážou snít o věcech, které nikdy nebyly.
Earl Nightingale: Lidé, kteří mají cíl, uspějí, protože vědí, kam směřují.
G.B. Shaw: Někteří lidé vidí věci takové jaké jsou, a ptají se: Proč? Já raději sním o věcech, které nikdy neexistovaly a ptám se: Proč ne?
Steve Rivkin: Cíle jsou jako sny. Probuďte se a uvědomte si realitu.
Zig Ziglar: Dosáhnout cíle, který si neurčíte, je stejně obtížné jako se vrátit z místa, kde jste nikdy nebyli.
Robert Frost: Nejlepší cesta ven vede vždy skrz.
Ronald Coase: Co se týče předpovídání budoucnosti mají ekonomové a meteorologové mnoho společného.
J.P. Morgan: Milionáři nevěří v astrologii. Miliardáři ano.
Jonas Ridderstrale: Společnosti se musí naučit zapomínat, škrtat a ničit tak, aby mohli stavět znovu.
A.A Lazarus: Míříte-li příliš vysoko, můžete minout cíl.
Napoleon Hill: Žít bez cílů je jako jít na výlet a nevědět kam.
T.A.Harris: Nemůžete se učit navigaci uprostřed bouře.
Zig Ziglar: Pokud chceme vykonat něco velkého, musíme pro tento cíl pracovat každý den svého života.
Japonské přísloví: Vision without action is a daydream. Action without vision is a nightmare.
Lao C: Vidět věci, když jsou teprve v zárodku, to je genialita.
G. R. Blair: Long-term planning is not about making long-term decisions. It is about understanding the future consequences of today´s decisions.
Yogi Berra: You got to be careful if you do not know where you are going, because you might not get there.
Wayne Gretzky: I skate to where the puck is going to be, not where it is.
John Sculley: The future belongs to those who see possibilities before they become obvious.
Jack Trout: A mushy mission statement is an indication that a company doesn´t know where it´s going.
John Rock: A mission statements story: A bunch of guys take off their ties and coats, go into a motel room for three days, and put a bunch of words on a piece of paper. Then go back to business as usual.
Steve Rivkin: Put your money where your opportunities are, not where they were.
Robert Goizueta: In real estate it is all about location, location, location. In business it is differentiate, differentiate, differentiate.
Jack Trout: Poznejte svou konkurenci. Vyhněte se jejich silným a využijte jejich slabé stránky.
Jack Trout: Jestliže jste stejní jako vaše konkurence, raději nabídněte nízkou cenu.